Sabtu, Ogos 14, 2010

ku pohon kemaafan!

maafkan aku teman kerna mengguris hatimu...aku tidak inginkan permusuhan mahupun sekelumit dendam...walaupun cara kita berbeda namun kita tetap di atas landasan y sama. aku pohon agar kau memahami...setiap manusia tidak lari dari melakukan kesilapan begitu juga aku tapi aku akan akui kesilapan dan cuba unuk tidak mengulanginya kerna ia melibatkan sekeping hati...aku tidah mahu dicaci dan dibenci...andai luahan ini kau tatap renungkanlah...tiada masalah yang tidak dapat diatasi...mohon petunjuk dan pertolongan dari yang Maha Berkuasa...ajal dan jodoh di tanganNYA...kita merancang, Allah juga merancang dan ingatlah perancangan Allah adalah yang terbaik...moga tiada lagi persengketaan antara kita...sekali lagi ku pohon kemaafan darimu atas segala salah dan silapku...salam ukhuwah!

0 luahan: