Jumaat, September 24, 2010

ibarat semut hitam meraba-raba di dalam kegelapan

untuk apa kau mencintaiku
orang yang tak punya apa-apa
sumuanye hanya pinjaman dariNYA
aku orang kecil engkau orang besar
kau ibarat puteri
ku umpama hamba abdi
tapi aku tak pernah peduli
ku hanya ikutkan kata hati
aku menerima apa yang diberi
aku memberi pada yang sudi terima
sedarlah dan sedarkan aku jua
kau padaku seperti jua aku padamu
apa jua niatmu hajatmu ceritamu perasaanmu
sejujurnya biarlah aku tahu
kerna aku masih keliru juga buntu
aku punya rencana untuk kita
ironinya ia tak akan sempurna jika biarlah rahsia
mahupun tiada apa-apa sebagai jawapan
aku punya dua mata
ketahuilah aku melihat kamu untukku pada mata kananku
yang indah belaka
mata kiriku jarang melihat kerna ia pernah terluka
kini ia semakin kabur dan terbatas
semakin terbatas oleh kejauhan antara kita
aku cuba dekatkan melalui mata hati
aku masih mencari dan aku akan cuba lagi
cuba untuk jadi yang terbaik dan mahukan yang terbaik 
namun tetap ku terima seadanya
iman dan islam tetap menjadi pegangan
semoga kau kental dan tabah meneruskan skrip hidup ini
begitu jua aku
AMIN YA RABBAL A'LAMIN



3 luahan:

Tanpa Nama berkata...

I havе also bеen stгuggled with
this issue, I arе liable to utilize garciniacambogia.org to improve it.
It Taκeѕ Immense pretend to havе it ԁοωn eѕpeсiаllу considerіng you
happen to be the perѕоn who wrotе Blοgger:
cοnteng - conteng, best ωіѕhes!

Tanpa Nama berkata...

Good way of describing, and pleasant post to obtain facts about my presentation
subject matter, which i am going to present in academy.


Also visit my website ... garcinia cambogia hca

Tanpa Nama berkata...

Excellent blog you've got here.. It's difficult to
find quality writing like yours these days.
I really appreciate individuals like you! Take care!
!

my blog: garcinia cambogia extract